افسوس...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 629
بازدید کل : 88039
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




نگاهش میکنم شاید بخواند از نگاه من که اورا دوست میدارم

  ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمیخواهد

  به برگ گل نوشتم من که اورا دوست میدارم

  ولی افسوس او گل را به زلف کودکی آویخت تا اورا بخنداند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:عکس عاشقانه، دلنوشته ها، شعرهای عاشقانه, :: 18:52 ::  نويسنده : راضی