نفرین...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 639
بازدید کل : 88679
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




آنکه بین من و تو شام جدایی آورد

    می کنم نفرینش،

                       یا الهی؛

                          بکنش چون من زار

                               پیش معشوقش خار

                                     هر دو چشمانش تار

                                            تا بداند چه به من می گذرد

                                                       از غم دوری آن چشم عزیز.................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: